now I can fly


Jättemysig kväll igår, köpte godis, tog med filt och slog oss ner vid piren vid marieberg, jag,Fredrika och Gabriella.
Verkligen jätteroligt, haha, många skratt och uppdaterande. Får nog ta tag i en klassfest från gamla goa 9A snart.

När vi inte kunde stå emot knott och kyla, samt att vara utan vatten för min del, höll på att törsta ihjäl så begav jag mig utåt mot strand för övernattning där. Var inget vidare att cykla själv på en stig utan lampor, huh, kallt var det med.
Men, klarade mig och kom in i värmen där världens bästa säger " Ska vi se på sex and the city ? " Åh, goding. Hade lyckats glömma att det började kl 23. Wie.

Nu ska jag ut och sätta mig i solen, om den är framme. Läsa lite och sedan blir det BBQ hos Fille, the grillmaster kvällen till ära, tydligen. Farmor föreslog att jag skulle hjälpa till. Kan nog behövas lil'fil ;-)

have a lovely evening. göttföööölk ;-)


riktig oldie but goldie,
eller vad säger ni ? ;)

Kommentarer
Postat av: fille

hahaha, hon tror inte att jag klarar mig själv?! du kan langa the meet så grillar jag det ;) alphamale! :Dhaha

2008-08-01 @ 12:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback