maybe some teeea?


mjahaaaa !

Jag som var lite optimist imorse, jag såg ljuset genom Stefans persienner, men icke.
Slutade med regn, som vanligt.

Lunchade med Em & Kik idag. Jag kom direkt från frukosten, så mumsade ett äpple och agerade getinggrillare.
Rätt kul, sedan tömdes em's pool. Ingen söt erfarenhet. 15 cm lång mask under poolfan. ösch vad ackligt !

Fille et moi städade hos granny, hämtade lite fastfood på Valentino och mumsade på det.
Åhhh, prison break med, kärt återseende för min del, ohh ! :-) Hah, när det regnade kom vi på att vi skulle motionera med, så ut i björkvallsskogen och sprang en runda. HAHA! Har saknat min kusin, hon är så rolig, blir myyycket glad av henne !

nej, yrat klart nu. Dags att duscha av mig allt regnvatten, försurat regn är ju ingen hit.

Hejdo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback