måndagsbarn


Hittills har det varit en lyckad, men regnig dag.
Lunchade med lille Mowgli på thaien. Smaaaskigt!
Innan det tog vi en liten tur på stan.
Lyckades glömma min plånbok i JC's provhytt, tur att snälla personalen sprang ut med den :-)

Är på jakt efter en ny kalender. Kikade lite på stan, har några tänkbara kandidater.
Kollade nyss på "personlig kalender" - kan göra egen "designad" kalender. Välja lite färger och så.
Vore rätt kul, men var inte så fina som jag trodde från början. Blir nog en vanlig, enkel från typ. Bokia. Såg fina på gallerix med. I want a black one. A big one.

Ikväll är jag lovad skräckfilm hos min man. Kan bli kul.
Han är ju så rädd, stackarn ;-)

trevlig kväll, goodies!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback