jag går och fiskar


men hallå!

Kvällen igår spenderades med lil'Fil. Åt snuskigt mycket godis och gottade oss. Kollade på the heartbreak kid och chicago. Båda filmerna var rätt bra, fäktiskt ! En slutsats från igår var ju att wasabi nötter är sjukt starka och det är ingen hit att slicka på dom "för att se hur de smakar"

Nu sitter jag ock gottar mig i värmen, har varit ute och fiskat med min karl,blev ganska kallt tillslut när solen gått ner... Enda nappet var en mussla som jag stolt drog upp. Lite synd, hade ju storslagna mat-planer med våra abborrar, som simmar så fint, kvar i sjön.

Ja, nu lagar han annan mat - fisk faktiskt. Sedan ska vi kika på SATC-filmen ! Oh, den är en kär favorit i repris, vill jag lova !

Trevlig söndagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback