it's friday. I'm in love


Dagen började i princip med en rusch till skolan, självklart gick bommarna ner, det var massa bilar som skulle köra när jag skulle byta sida och en städ/sop-bil körde på cykelbanan, klockan 8,10 när alla går till skolan. Hur smart är det ?

Ja, men trots det så bröt jag inte ihop, nej idag har det varit en très bien dag. Lite segt där på eftermiddagen, men friskvården var riktigt kul, men ack så jobbig. Känns att det var ett tag sedan sist nu jag tränade. ^^,

Nu ska jag bege mig mot Maxi, inhandla förnödenheter till kvällen som ska spenderas i Stefans stuga, får bli en stor godispåse och massa mys :-) Får väl se hur det blir med kräftfisket med tanke på hur trötta båda är. Inte så aktuellt att kila upp mitt i natten sedan, kanskääää!

Nej, men nu är det väl hög tid att klä på sig kläder och trampa iväg !

Have fun !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback