huuuuh


Sitter fortfarande i min gosiga morgonrock. Ganska illa.
Men har i alla fall hunnit med en morgonpromenad, dusch och smaskig frukost !

Funderar på vad jag ska hitta på idag. Jobbar inget mer nu, förutom dagen innan skolan börjar, känns sådär om jag ska vara ärlig. Men, får ta dagen som den kommer och passa på att njuta av ledigheten. Är ju inte nåt värst badväder.
Jag vill strosa runt och inte göra någonting idag. Kanske en stadsrunda möjligtvis. Bara kolla. Vill ha nya träningskläder tror jag. hm. Ja men det märks väl vad dagen bjuder på. Fredrika är i alla fall inte här nu och det är inte kul. Känns på en gång att det är tomt. Har varit bortskämd med hennes sällskap i sommar. Nu är det värre, back to reality. OSCH !

hääääjdååå !

 

Kommentarer
Postat av: Fredrika

miss uuuuuuuuuuu

2008-08-04 @ 17:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback