great night

Var riktigt kul igår hos Lousie Pinglan Jonsson. Som alltid måste väl sägas !
Dock blev det svanhopp för mig och henne när vi skuttade runt till Dancing Queen nerför backen. Landade rätt gott på asfalten :( Slutade med plåster på vänster knä och vänster handled. För båda. Haahaha, har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv !

Något mer nämnvärt är kvällstét hos Freddie, Louise har just rabblat upp vart alla hennes ärr kommer ifrån och hur otroligt klantig hon är, sekunden senare får hon.. vi kan kalla det muskelryckning och hon spiller hett té över hela sig.
Stackars tjejen. ;-)

Nu är det inte lika roligt, svider rejält och tack och lov sov jag hos min vänsing Fredrika. ♥

Au revoir !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback