give it to me


Gaanska härlig dag, fick rätt bra med panik när jag slog upp kalenderna och såg "spruta efter matten".
Ajtå. Den låg ju hemma den.. Men snälla mamma kom ner till skolan med den så fick en injektion, trots allt.
Det var lite smärtsamt i min lilla arm, men var inne hos sjyksyster i cirkus 3 minuter sedan bar det av till staden på håltimmen. Fixade lite småsaker, bland annat fika & frukost. Åkte hem, i härliga värmen, väckte Stefan och åt dagens andra frukost. Ahhh, jag älskar frukost !

Sedan har resten av dagen gått ganska fort and now I'm here. Blir nog en sväng till altanen och njuta av le soleil.
Ikväll, får vi se. Men jag har mina misstankar om vad som väntar! Wie !



Den tycker jag är fin. Väldigt rymlig, vilket behövs när ca 3 olika böcker + block ska släpas med varje dag och morgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback