fredag hela veckan


Börjar bli varm i kläderna nu gällande skolan, fått nya lärare och så vidare.
Samhäll verkar bli bra, likså fysik ^^. Lärarna blir nog mkt bra får vi hoppas på. Sedan även friskvård som jag tror kommer bli precis jattäkul. With Louise and of course rörlighets + konditionstest.
Blir nog ändå en bra höst tror jag!

Ikväll bär det av till Louise, planerat stort för min premiär av nintendo wii. Just det, naturfest. Får väl se hur länge vi stannar, med tanke på att Vin-axel inte är där ? Även en torr kväll angående vin-chatrine. Sägs det ;-) HAHA
nej, men kan bli en intressant kväll, avslut på första veckan så att säga.

Ska ta mig en tur till marieberg nu tänkte jag. Springa till och med i detta ljuvliga höstväder.
PASS PÅ !

bon soir !

Kommentarer
Postat av: Anonym

jajjemen kissekatten, vi har larsa b!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback