fred, this is for you.


Ringde och beställde klipptid i eftermiddags. Sa bara att jag ville han en tid, fick en nästa vecka. Finfint,
då frågar jag lite smidigt, " vem är det som klipper ? ", eftersom jag inte önskade någon speciell frisör denna gång, får då till svar.. " Jennifer, en fjärdeårselev. "

Inget mer med det, stör mig inte heller att det inte är någon "riktig" frisör. Kom dock på en sak förut.

- Häj Häj, Jennifer Samuelsson heter jag, salongens egna lilla gulletussa !

Kommer få bita ihop hårt nästa vecka, speciellt om hon pratar med grov kristinehamnsdialekt ;-)





Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah ja döör :D de e ja i framtiden de ^^

Postat av: Fredrika

HAHHAHAHA, du kmr garva sönder! "va ska vi hitta på för tokerier idag då?" <3

2008-08-26 @ 13:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback