fångad av en stormvind

Spenderade dagen i karlstad med mamma efter några om och men.
Strosade mestadels runt, skönt att inte panika något som jag & Fille brukar ;-)
Hittade inte så mycket, blev ett par byxor & ett par tjocka leggins, oh. Ska aldrig mer frysa, typ.
Men när tåget skulle åka iväg, till Karlstad kom det som skulle till Stockholm precis in, mamma och jag gav varandra menande blickar, ska vi byta tåg kanske ? ;-) Jag vill till Stockholm! Får bli en tripp lite senare i höst tror jag !

Nu sitter jag med mitt té. Det värmer väldigt bra en rugg-uggle dag som denna.
Funderar på om jag ska våga mig ut på en löprunda eller om jag nöjer mig med en lång powerwalk ?
Träningsvärken är ju rätt fin från i förrgår.

eller så skiter jag i det och bakar bullar istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback