dagen


Herregud säger jag bara. Fick schemat imorse och jag är verkligen besviken. Blir inget roligt år vill jag lova.
Var sjukt bortskämd i våras med 3 häärliga sovmornar, nu endast en. På en timme. Inte heller bättre av att gå till 16 nästan jämt. Nej. Det var ingen trevlig syn. Men jag antar att det bara är att bita i det sura äpplet och köra gärnet.
Hoppas på fina mysiga håltimmar med min älskade kusin.♥

Efter skolan, gick rätt tidigt ifrån nollningen, kändes inte så kul och jag hade ont i foten, jaa. Men ringde i alla fall Stefan så han kom förbi och vi kikade på OC och drack té. Lagomt slappt ! Sedan promenad till coop och gästhamnen. Satt och beundrade en finfin båt som i framtiden ska finnas i mina ägor ;-) Han styr, jag ligger och steker. Kan nog inte bli bättre !

Ska ut på någon slags motion nu tänkte jag. Måste komma igång nu. Ska kika och se om det finns några kul pass i höst man kan vara med på ! Har funderat på gym, men naeeh. Känns som att jag skulle tröttna och bara lajja runt. No hard work alltså.

/ Chatrine

Kommentarer
Postat av: felicia

kom hit så springer vi på björkis :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback