young girl don't cry

i'll be right here when your world starts to fall.

Kom nyss hem från hallen, har hunnit duscha och äta.
Vi var ute och sprang med alla kids idag, riktigt underbart väder,
må jag säga ;-)

Riktigt jobbigt att gå upp sju imorse, drömde att det var helg & så.
Sen ringde mobilen, meeh, inte idag, är ju helg. Shit. Det är bara tisdag.
Det hann jag tänka innan jag dog igen. usch. Ingen rolig vecka.
Matteprov på torsdag. Nästa vecka blir ju inget roligare, kemiprov, HUH!

Roligaste på kemin var i alla fall när hon talade om för oss om en trana " grus grus " hette den, stor som ett får..
- Hur låter den då ?
- GRÅÅÅÅÅÅ !

Haha, hon hörde alltså dåligt, as usual & man skulle kunna säga att jag grät av skratt ! Alla andra med ;-)

Förövrigt så kommer jag inte somna till ljudet av en näktergal inatt :-( empty rooooooms , empty heaaarts ..
- Nej, man har bara ett hjärta va?
- Ja, men det är 2 pers om man är tillsammans..
- försig..

Nej, nu blir det hårdpluggande. Lockande, vill jag lova. Speciellt efter utvsamtalet, gick ju inte såå bra ;-)


Hur lågt kan man sjunka ?
Jag är med dig baby,
förut, nu och föralltid ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback