wild roses


Oh de la ly

Je suis très trött. Vill jag lova. Hörde just Prison Break vinjetten. Åh så bra det är!
Har redan kikat på avsnitten så nu ägnar jag mig åt att plugga lite. hm. Är för trött för det så blir inte mycket.
Men ändå, det är tanken som räknas ;-)

Kikade nyss på cashmere mafia med. Verkade rätt bra. Har bara sett ett avsnitt, men det blir nog mer..

ehm, annars har jag steppat idag. Stefan kom förbi innan det, slapp faktiskt plugga. wiee.
Sänk ju moha. . . för " räddningen ". Igen ;-) hah

imoooorn äre värsta dagen på veckan. 8,20 - 15,50. HUUH.
Men, brukar gå rätt fort. Har ju Louise med, kul tjej ^^,

   good news :
- Felicia pallrar sig hem.
- Marknadsnougat väntar på onsdag. + vita ringar ;)
- matteprovet gick galant.
- Fredrika kommer hem när hon fyller år.
- sommaren är inte allt för långt borta
- jag beställde en urgullig klänning igår, in my opinion.

nu ska jag bädda ner mig i min sköna säng.

au revoir !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback