unnansvärt


Jag bara måste få uttrycka min glädje :

ÅHHHH, JAG ÄR BÄÄÄÄÄÄST !

skönt. Ni förstår, jag överträffade tydligen mig själv förra veckan. Hade kemiprov. Vanligtvis ligger jag på g-vg gräns.
Då menar jag gräns till ig på en del prov & nästan vg på en del. Så inga toppresultat där inte vill jag lova. Men nu har miraklet skett. Jag. Fick. M - V - G på det satans provet & gissa om jag var paff när jag upptäckte det. WIE!

Nog om den lilla urladdningen. Längtar till helgen, blir mys med tjejorna då. Fredrika kommer hem,
fyller år och allt ju! Oh so loligt! Annars har dagen varit très bien. Sovmorgon, gick dock upp halv åtta när Stefan skulle upp. Tog tag i biologin, sen kom baby tillbaka. Lagade mat (a) iggbuuurgare. Mumsigt, eller något :S haha

Åh, hur tänker dom. Har np engelska imorn. På sovmorgonstiden. Det är riktigt surt vill jag lova.. .

Något mer som var surt var steppen, ååh. Idag var det riktigt trist. Usch, segt & illa.
Men,kikade klart på filmen vi började se igår. Kokad kanin, jo man tackar :-/

eydo kidz !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback