sunny


alltså. ÅÅH !

Känns väl inget vidare att tjata om vädret, men allting blir faktiskt mycket lättare.
Svävade nästan upp ur sängen imorse ! Helt perfekt att sitta ute med läxorna med, mycket bättre !
Haha, fick i alla fall en paus när stefan kom förbi ! :)

Har tagit tag i mig, var ute och sprang. mamma & pappa med.
Dom var duktiga. Eller. Sa dom i alla fall ;-)

Jaja, nu väntar jag på mat, är vrålhungrig.
Senare ska jag ta en underbar promenad till strand.
Är lediga imorn, känns fantastiskt UNDERBART!

Just det, någon som vet hur det känns när allting känns så bra ?
Så man bara vill spricka.. ?
Så var det igår när jag cyklade hem från mormor, med vinden i håret, solen i ögonen så sjöng jag ikapp med Håkan. Underbara känsla ! Hoppas ingen stackare hörde mig...

PUSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback