stupid girls


Ibland förundras jag verkligen över hur extremt dum jag är.

Igår och alldeles nyss höll jag på med ett matteblad. Förstod verkligen ingenting, allting var sjukt svårt.
Undrade om jag hade sovit på alla lektioner eller bara glömt bort över lovet. Eftersom att vi fick 2 blad av Lena tänkte jag, hur ska detta  gå, kommer inte ens kunna läsa det andra med dom uppgifterna. Blir ett solklart IG på provet.

Johodå, självklart visade det sig att jag hade börjat med fel papper. Började med B & C uppgifterna.
Bravo, verkligen !

ÅH ! Jag är arg!

inte nog med det, första lektionen om en timme, vilket inte är fel med sovmorgon.
Men gu så grannt att det är kemi med :-(

meeeeeeeeh herå

image146

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback