problem och problem


ännu en strålande dag! Me like.

ehm, tog en promenad med Stefan efter skolan, köpte glass och satt i parken som två lodisar..
nejdå, det var riktigt mysigt ! Solen stekte och vi smaskade på våra lakritspuckar, väldigt vårigt.
Haha!

men, när jag var på Beijers med mamma förut och beställde tapeter fick jag sms från Freddie, på tåget hem hit.
Då var det någon ( kvinna upptäckte jag nyss ) som "hoppat" framför tåget. Usch, så hemskt. Men, det var tydligen vid ett sånt där övergångsställ, så antingen har hon varit väldigt stressad & missat tåget ? eller så gjorde hon det med flit. Grejen här är alltså. Jag vet hur pissigt det är att behöva sitta på ett varmt tåg i två timmar mer än vad som behövs och allt det där, hon missar ju till och med sin ansiktsbehandlig. Vi här hemma som längtar ihjäl oss efter henne får vänta ännu mer osv.. Litet i-landsproblem skulle man kunna kalla det. Men, jag får ju faktiskt hellre ett besked om att hon kommer några timmar sent än ett besked att min mamma/syster/kompis/dotter/moster.. blivit påkört av ett tåg och avlidit. Håller ni inte med ?

Ja, hemskt. Skulle verkligen inte kunna tänka mig att få ett sånt besked.
Döden, det är jag nog mest rädd för. Eller rättare sagt, att någon nära mig dör. :-(
Inte nog med det, finns så grymt mycket sjukt folk här i världen, förstår inte hur mycket det verkligen kan slå slint i skallen på folk :S ! Nej, nu lägger vi ner det här.

Hoppas ni får en mysig kväll och att ni tar vara på era nära & kära !
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback