milk and toast and honey



sörplar mitt té nu. Har kommit ner i varv från skolan. Det är skönt.
Ska snart cykla ner till Emma. Sen vidare till jobbmöte, eller vad man kallar det.
Ska väl i alla fall få reda på när vi ska jobba i sommar och så. Jag vet redan några tillfällen i maj.
Blir bra !

Jag vill utomlands! Vore underbart. Känns som om det aldrig blir vår :-/
Solen skiner väl nu ändå, men jag menar riktig VÄRME !

Kollade förresten på en sjukt spännande film igår. HUH. Satt på helspänn hela tiden.
Kunde inte gå sedan när jag reste mig. Berodde väl säkert en del på träningsvärken i låren från i tisdags.
Men i alla fall. Farlig förbindelse med Glenn Close och Michael Douglas. Se den !

nu är mamma och hämtar mitt paket på maxi. Tror det bara är tröjan eftersom klänningen inte skulle komma förrens 25 eller något. Ja, får hoppas att den passar. Tycker det är svårt med storlekar när man beställer.


 

image147
 Ge mig sommar i skärgården med mina underbara favoriter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback