love lifts us up where we belong


Bonjour mes amies.

Äntligen helg, eller vad sägs ?!

Jag är helt slut. Har degat runt med mon petit ami hela eftermiddagen. Kikade klart på en officer & en gentleman.
Alltså. Jag tyckte inte den var så bra som jag hade förväntat mig. Men ooh, musiken. Den är världsbäst!

Just det. Var två tjejer från la France i skolan idag. Tjejen vi talade med i min grupp, urgullig. Jättetrevlig.
Var riktigt kul, fast inte det lättaste vill jag lova. Helt slut i huvudet efter den lektionen, översätta allting. Men, kul!
Jag vill till Frankrike. Lära mig franska braaaa! Vill vill vill!

Ja ni. Inväntar mamma och pappa som lämnade mig i sticket, alldeles ensam med Stefan. ujuj. Men, nu är han away. hihi. Ska fräscha till mig. Ikväll blir det tjejparty hos pemmsen! Kom på att pappa lovade att jag skulle få övn.köra med. Hinner nog inte. Men vill deeeeet ju!

nej, time for make-up.

image148

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback