ledig idag ;


dagen har varit helt perfekt! Frukost utomhus i solskenet, bara känna gräset under fötterna, underbart !
Efter det unnade vi oss en promenad till djuren, köpte glass och kollade på söta ungar, typ.. vet inte om det var får eller något ( jag vet, är pinsamt dålig på djur ), otroligt fina i alla fall! Spöade min kille i monopol för tredje gången. Jag är en skicklig spelare ;-)

Hälsade på mormor, handlade lite förnödenheter åt henne, fick dock åka iväg 2 ggr till oden.
Jag är mormors stammis där vil jag lova !

Kom hem, la mig ute. Kom på att jag skulle bleka håret, utan väteperoxid, dår-cyklade till konsum och inhandlade en liten citrusfrukt. Kladdade i håret. Huh, stelnade. Kändes som 150 kg hårspray. Mysigt. Slapp dock getingarna, trots allt. Gjorde inte emma & jag på tylösand förförra sommaren. . . !

nu ska jag äta mat.

förresten, min lillebror har blivit för inspirerad av rocky balboa.
Han klunkar rått ägg innan han tar sig en löprunda.

Emma, din bror med tydligen ;-)

Kommentarer
Postat av: felicia

HAHAHAHHA

2008-04-23 @ 10:36:26
Postat av: emma!

hahaha, jag vet! dom är helt sjuka! :D

2008-04-24 @ 14:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback