golddigger

Träffade Fille idag, lill-tjejen is back ! Var jättekul att träffa henne igen. ?
Tog en promenad mot skärgården i det vackra vårvädret! Mycket skönt. Fick jättefina presenter med, tackar !

Har till och med varit ute och sprungit idag. Var faktiskt skönt.
Mest efteråt, annars var det väl lite av en pina. Trodde jag skulle gå under,
flåsade som en hund.

Men, har haft en jättehärlig helg. Har inte gjort någonting. Umgåtts med dom bästa. Kopplat bort allting.
Så underbart har det varit. Var verkligen längesen ! Är dock lite avundsjuk på Felicia som varit i THAI. Hm, lägg märke till lite! Åh, bäddade nyss rent. Finns nog inget mysigare. Har haft öppet fönster hela dagen. Nu är det frisk luft och rent syre. Åh, underbart ! hahaaha


Senare ska jag vira in mig i en filt, krypa ner i soffan och kolla på A beautiful mind.
Tänker unna mig passionsfrukt och té till det. Ingefära & Citron. MUMS!
Oh, tét på bilden ser precis ut som det jag drack i s e s.

image149


Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du måste bjuda mej på det téet:D

Postat av: felicia

fuskade du från steppen idag?

2008-04-14 @ 20:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback