fullt ös


Har hunnit med ovanligt mycket idag.
Inte konstigt med tanke på att jag kom hem fem i åtta. Fick gå upp ruskigt tidigt för Stefan skulle göra högskoleprovet. Så då gjorde jag iordningen en riktigt maffig frukost till moder & fader. Väldigt uppskattat ;-)
- Jaa, när pappa är alldeles tyst så vet du att du har lyckats! Han är helt hänförd!

Hahah, kul. Sen så har jag pluggat halva dagen och fixat diverse grejer.

Införskaffat någon nagelförstärkningsgrej. Hoppas det funkar.
Mina naglar är helt hopplösa. Haha

Snart blir det middag hos farmor. Hennes specialité står på menyn. Söt är hon!

Ikväll ska jag till Emma, riktigt trevligt som vanligt kan jag tänka mig att det blir. ;-)

ehm. Just det.
Någon mer än jag som har beslutsångest som är riktigt fjantig ?
Igår liksom, kunde inte bestämma mig för om jag skulle cykla eller gå de sista 100 metrarna hem.
 Gick och velade riktigt länge innan jag bestämde mig för att cykla, - går ju mycket snabbare..

Jag vet i alla fall en person som är helt hopplös när hon ska välja fika osv...
Känn dig träffad !

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback