fuck you right back


Katrin Schulman har slutat blogga.
Synd tycker jag. Den var rolig.
Fick liksom skratta rätt rejält ibland när jag läste där.

SUGGA = Grismamma. Inte hagga som någon liten spunk trodde. Inte kviga för den delen heller.
Komiskt. Jag har varit så seg idag. Värst var promenaden när jag följde mr S hem. Puh. Gårdagen var très bien. Synd att jag alltid är så otroligt sleten på fredagar.
Men, jag hade kul! Tack tjejer.

Har haft en riktig grisdag. Mc Donald's mat. Köket är inte klart än. Men ohh, gott var det faktiskt.
Godis, dricka. Allting. Var på besök hos farmor. Övningskörde och blev queen över att starta ;-)

Ikväll kommer Louise hit. Emma med kanske. Det vankas film favoriter. Den tecknade delen.
Jag snackar DISNEY. Efter fredagens disneysånger så passar det perfa!

Nu skriker min karamellpåse efter mig ;-)
Duschen med !

trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback