det smääärtar


what a day.
Seeeg skoldag. Dansen sist var kul, massa nya saker. Kommer bli en galen dans vill jag lova.
Var dock halvt utslagen, helt sliten och min mage höll på att döda mig innan värktabletterna började bekämpa min hemska smärta. Usch, finns inget värre :-/ . Tanken på att vara kvar och träna på gruppdansen efteråt var inte lockande. Men, var inte kvar så länge i alla fall! På tal om smärta verkar min kära lilla vän nere i sydsverige har inte med, haha. Så söt :

Fredrika, säger:

bra

Fredrika, säger:

men min tå är ded

Fredrika, säger:

usch och fy

Fredrika, säger:

sen är jättesvullen, min lille ;(

Hennes lille hade ont alltså. ;-)

Huh, efter skolan var det symöte här hemma, Mamma och Anette var i farten. Det var tapeter som diskuterades.
Till fondvägen i köket. Min och mammas åsikt går isär där. ^^, Kulkul! Mitt i diskussionen och matematikpluggning dök Stefan upp. Gick till maxi och unnade oss. HAHA- Cässic. Gu så kul. Sen tog jag en promenix till mormor. Fikade, hem & bara dog i min säng =)

Imorgon är det tisdag. Gillar dom på något sätt ändå, mitt i allt elände. Ska koka ihop en present till Freddie på kemilabben, var min & Pillens idé. Kommer blå såååååååå bra !

godnatt !










Kommentarer
Postat av: Fredrika

Grattis till mvg:t ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback