bye bye johnny

goodbye.

Det var jättemysigt & trevligt igår hos Pemmy, tack för det !
Pizzan var delicious och jag var inte fullt så bra på guitar hero.
Lite av en summering av kvällen. + Jossans :
- Alltså, läppenna är bara såå transvestit !

Haha, riktigt kul ;-)

Stefan kom förbi och hämtade upp mig, traskade hem. Somnade någongång alldeles för sent.
Vilket resulterade i seg start idag. Men, lunch hos mormor. :P

Jag har övningskört. Tog mig upp till den inte alltför säkra hastigheten 80km/h. Scary för en nybörjare som mig.
Men uuh vad kul det är att köra!

Snart ska jag pausa i min.. eh.. intensiva kemipluggning och hänga med Pilly till maxi.
Sickan ville ha ostbågar, söting!

och imorgon är det ännu en inte så trevlig skolvecksstart.
Men, för att se ljuset i tunneln : Felicia kommer hem från thai.

byebye!





Kommentarer
Postat av: Anonym

im on my way home to the cold now! PUSS

2008-04-07 @ 19:09:46
Postat av: J

Haha , vi hade det kul :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback