bilen

hallo!


Sitter här och myser med matematiken. Känns inget vidare inför provet imorn,
är sjukt trött på allt som har att göra med skolan. Har ångest inför kemiprovet nästa vecka.
som jag säkert har talat om.

Men i alla fall. Dagens roligaste måste nog varit att övningsköra. Nästan i alla fall.
Gick rätt bra & körde en bra bit, handlade på maxi med pappa med, så har bra med proviant till pluggningen nu,
vindruvor & grape ;-) Vet jag någon som tycker om !

Saknar Fille, hon kommer hem om en vecka. Då är det marken har jag klurat ut med. Gu så sköjj. ;-)
ehm. nej, ska nog stänga av datorn, gå ner och kedja fast mig vid stolen så jag inte kan göra annat än kolla i den dumma boken. usch.

Just det,
lycka till imorgon på teoriprovet goding ! Kommer gå kanon!

au revoir!


Kommentarer
Postat av: diana

de e fett roligt att köra ;) peace

Postat av: Greger Gregorius

Sexigt eller Fult?
Kolla och säg vad DU tycker ;-)
/GG.

2008-04-02 @ 19:37:11
URL: http://www.metrobloggen.se/gregorius

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback