aldrig att jag klarar det här, så het så heeet ;)


imorgon kommer stenen att släppa. Den där stenen man har när man är orolig/spänd/nervös inför någonting.
Det kommer bli så otroligt skönt att bara slappna av ! Men just nu känns allt så eländigt. . .

Har ringt till Felicia många gånger. Alltså, stalker-många-gånger. Det är upptaget.
Jag tror det är meningen att dom ska vara i Norge nu. Vad jag vet så pratar man inte i telefon så länge. Från Norge.
Huh. Blir inte bättre att jag är en orolig själ heller. Nej, ska inte tänka så. Allting är bra med henne!
Imorgon kommer jag hälsa på brunbjörnen och allt är goooodie igen. ♥

Förövrigt så är det marken imorn, mârten, som mina kusiner skulle sagt. Ja. Jag går ner för att köpa godis. Punkt slut. Eller, fika ska jag med tror jag. Men ändå. Jag kommer ihåg när man var mini och kunde gå huuur länge som helst och bara kolla på massa skräp. Köpa något heelt onödigt, men det var ju trots allt marken.. Ungefär så tänkte jag för några år sedan. Först var ju, "kolla-runt-varvet" därefter " kika-mer-noga" och sist men inte minst "KÖP-varvet". Kommer så väl ihåg min och Kik's strategi. (Måste dock erkänna att ungefär den strategin använder jag fortfarande, med Felicia. Dock inte på marken, mer i Karlstad/ annan stad där det ska spenderas pengar.) Den var genomtänkt. Samma rutin varje år. Trängas bland alla andra snoriga barn med ballonger och den där förfäliga sprutflaskan med någonting i...

Ja, men trots den (oftast) bitande kylan så saknar jag det. Det var liksom, en tradition. En mysig en.
Jag saknar dig min vän.

PUSSPÅER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback