torsdag

snart är det helg, finfint det.
Skönt att få sova lite längre och bara glida runt lite.
Synd att Freddie inte kommer hem bara.

Men, blev lite hockey igår, hann dock inte till mormor..
Får ta det i helgen kanske.
Hahah, men kilade till matbutiken efter andra perioden och skulle fixa mat till stefan,som hade sen träning.
haha, bullkalas så det stod härliga till. Sen så blev planerna ändrade och vi gick hem till mig istället och åt pasta.
Godis blev det med, yammie.

Hade ju underbar sovmorgon med, fick bli en liten promenad, snabbdusch och ändå fick vi nästan springa till skolan med! Tror jag ska fixa en extra cykel. Så får det bli.

Snart ska jag träna, men när jag tänker efter så får jag se om jag har lust,
Johanna skulle ju kanske inte träna och jaaa, då blir det inte så kul.
Orginalkenyanerna måste ju ändå hålla ihop ;)

Yes, var allt för mig, ska göra ett kapiteltest nu ?!
Matteprov på tisdag. Bådar inte gott att jag tycker att basmatematik/repetition är svårt i A-kursen.
Hej & Hå Matte E ?

Ciao ciaaaaaaaaaaaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback