summerlove

Ciaaaaaaaao bellos

Summerlove med Justin ger såna härliga minnen, helt sjukt.
Vilken sommar, hihi. Fint avslut med Håkan på Grönan med måste jag säga.
Eller vad tycker du, Felicia ?:)

Men idag så var det skönt, 2 lektioner, data, lunch sen Kemi, inte det roligaste, men får väl stå ut och försöka byta bort det sen, dåra.

Efter skolan så gick jag och Stefan till stan och fixade en linsundersöknings tid till moi.
Sen hem till mig, försökte mig på matten, men gick dock inget vidare!
UUUUUsch, sen vid kvart i fyra fick jag spruta med, uuusch, smärtade lite smått sådär.
Men slipper ju gulsot nu iallafall. Men måste ta 2 till sprutor med, så att vaccinationen håller.
Inget att se fram emot..

Men nu tänkte jag ta en cykeltur till mormor, sen ska jag till ishallen och kika på hockey med Giorgios ;-)

image106


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback