so lost without you

Godkvällens !

Ännu en måndag har passerat. Ny vecka nu. Går rätt fort ändå, snart sommarlov igen.
Nja, inte riktigt kanske, ska ju hinna med höstlov, egyptenresa och jullov med ;)
men sen så !

Ja, men veckan känns väl ändå inte så lockande, min underbaring har åkt till värmen, i en hel vecka.
Usch, kommer längta galet mkt efter min papaya ;) image103 Värst om nätterna med, inget element haha :(
Åhh, jag vill med utomlands ! Men blir två veckors lov för min del lite senare. Den som väntar på något gott...

Annars så har jag helgen att se fram emot, och det gör jag verkligen.
Då pyser jag & Felicia iväg till Stockholm. Ååh, mys blir det. Strosa runt på stan, träffa sötkusinen och sen;
Håkan Hellström

  dom sa till mig,
far inte till stockholm, för du blir aldrig mer densamma,
in my opinion, om du gör det.
kom aldrig tillbaka  ; D

Blir nog perfekt det, då går ju helgen snabbt med.
+ att idrotten är inställd på fredag och att snälla eng-läraren flyttade om med våra lektioner så vi inte behöver ha någon på fredag. Alltså inte sluta 15,20. Utan efter idrotten ist, men inte på fredag för då blire stooockhoolm !
Wiee!

Ja, men börjar ju kännas att det är natur jag går, sitter & kikar ner i matteboken nu.
 Mina ekvationskunskaper är aningens ringrostiga. Värre är det med kemin tills onsdag. Usch. Ingen mjukstart här inte ! Men annars så är går dagarna galant med Felicia, Louise och Frida som sällskap =)

Jaaaaa.. men saknar min Fredrika med,
hon kommer ju inte hem än på ett tag !
Me don't likey.
At all.

ja, men det var allt för mig. Nu ska jag krypa ner till soffan och filosofera vidare med min mattebok.
Äääsch, inget lockande för det heller ! :S

Pussshej!

Won't you let me walk you home from school ?
Won't you let me meet you at the pool ?
Maybe Friday I can
get tickets for the dance
and I'll take you





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback