rock'n'roll

Godkväll.

Lagomt seg dag sådär, började 8,20, slutade 16,10.
En fet dag med andra ord, hade dock mestadels håltimmar kändes det som.
Hann fixa ut biljetterna med emma, kolla lite på stan, bli genomblöt och. Ah
Det var väl ungefär det, men Kemilabben var faktiskt kul , helt otroligt, Axel T, you rock ;-)

Annars så har dagen segat vidare med kall cykeltur hem, kemiplugg och lite sånt.
Orkar verkligen inte mera nu. Spännande och se hur det går imorn.
Ehm, mamma och jag kom fram till att regn och blåst är det värsta som finns.
Som att välja mellan pest eller kolera.

Men som tur är så blir det bara bättre nu, ska duscha, fixa iordning lite mat, sen promenad och möta min prins!
som förövrigt fyller år idag, hela 18 år är grabben ju ;-) Grattis Grattis!

Nu är det inte långt kvar tills jag får träffa min allra bästaste bäste vän heller ;-)

1, 2, 3, 4
No, I want more
5, 6, 7
It's not OK
How come you taste so good?
This time I'm really hooked

/
Chatrine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback