precis som romeo

Hej och hååååååååååå

Blir så deprimerad av detta regn.
Ogillar det svenska vädret,
rätt ofta.
Men ibland är det mys. Inte just nu.

Pratade precis med Freddie i luren nu med. ohh, saknar henne sjukt mycket.
Nu är det ingen som sitter brevid mig inne på toaletten när jag sminkar mig,
ingen som jag kan berätta allt-jag-tänker på bara med en blick.
Ingen att precis asgarva med åt allt och ingenting.
Ingen, Ingen Fredrika helt enkelt. Att bara vara med och känna sig hel.

image105

Men som tur är så har jag alla andra som är helt underbara!
Och en alldeles speciell prick kommer snart hem =)

Nu väntar promenad i regnet med Emma, skippar träningen eftersom att jag fortfarande är invalid av min träningsvärk. Helt sjukt.

Det gör inte ont
så länge ni är med mig !

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Jag älskar dej!

2007-09-10 @ 20:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback