ouch

nu börjar det verkligen kännas att jag inte har sovit ut ordentligt på ett antal dagar,
ingen sömn i helgen, inget alls. Usch, förkylningen blir ju inte bättre av det heller och nu sitter jag och är helt mosig. Först höll jag på att frysa ihjäl i skolan, på stan och frisören. Efter ett antal timmar i soffan och ett antal koppar te så har jag fått upp temperaturen. Rejält snackar vi då.

Blev överlycklig när jag såg min Kära kusin på stan, ca 1h innan vi skulle ses, tack för det.
Fick sällskap hos frisören då med, wiee. Ingen hit att nästan somna i stolen heller.
Farligt sliten !

Men, fillevännen hängde med hem och vi slängde oss i soffan med OC och te på en gång. :-)
Ehm, förlåt för att jag somnade.. Inte vidare trevligt för dig ;)
haha...

Men imorn är det äntligen studiedag, som jag har längtat.
Hoppas på sällskap sen med :-)

Godnatt kids !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback