mjaao

Kalmar var mys.
Sov alldeles för lite för mitt eget bästa,
vilket resulterade i en förkylning, men det överlever jag,
men det är så jobbigt. Hatar att vara sjuk !

Men, måste bara säg att Edward Scissorhand var bra.
Söt film, Söt Johnny Depp. ^_^

Ja, nu ska jag återgå till mina hundra miljoner läxor.
och det jag ser fram emot mest...
KEMI, uusch, prov på onsdag.
Blir ju överlycklig om det går till och med sämre än matteprovet.
Äh, ingen höjdare inte, undrar varför jag valde natur egentligen ?!
Känns inget vidare just nu iallafall!

Men, får tänka på den lockande studiedagen på torsdag, sen halmstad och hälsa på världens underbaraste vän =) + att min gooooding fyller år imorn, Grattis i förskott sötnos !

CIAO CIAO!

Kommentarer
Postat av: Emma

we will have a lot of fun honey

2007-09-24 @ 22:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback