I miss you quite terribly

Aaaah, Wholahey

Onsdagen har passerat i revy.
Inte riktigt då, släpat mig igenom datakunskapen med Inge-mar ,
feta kemi lektionen med Camilla, Svennen med Robban och last but not least.
Matte matte matte, med lena lena lena. wuhu för matte i en timme ^^,
Känns lite segt sådär, men just nu är det flyyyt ;)

Men, nu är det mitten av veckan, tack och lov för det.
Helgen närmar sig alltså med stormsteg, åhh. Mamma hade pratat med Björn som hade haft en liten konversation med lillpysen ;) Oh, mamma har förövrigt bakat kärleksmums, som jag nyss smaskade i mig! :)

- Ja, på fredag kommer Chatrine och Felicia hit vet du och ska bo här..
- inte Mattias ?!
- Nej, det är bara Chatrine och Felicia som kommer..
- Varför inte Mattias ?!
- Han följer inte med den här gången..
- Är jag blyg för Chatrine?
- Det vet inte jag, är du det?
- Jag är blyg för Chatrine

Åhhhh, gosis,blir riktigt puss&kram kalas dåå, sötungen !

Men en sak till, ännu bättre, helgen går fort och sen äntligen MÅNDAG !
Lääääääängtar, då kommer min snygging hem ! :D

Juuust det, imorn så är det ju i nya eventhallen, spännande !
Ska ta tag i träningen på riktigt nu. Seriöst nu den här gången, har slappat ihop helt sista tiden.
Usch.. ;D

jaa, nu lockar tvn och soffmys :)

Bon soir ! ;)


thinking of
you till it hurts...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback