du är det finaste jag vet

Hemma igen efter lyckad helg !

Är helt slut, men kortfattat så:
Helt fantastiskt bra på Gröna Lund.
Håkan Hellström
oh, fantastiskt !

Missen av mig, spelade in flera filmer på kameran, hade dock inget ljud på ?!
Lyckat :/  Men åååh, vilken känsla. Mina vita skor var dock inte så vita sen, ihh.

Fick med lite grejjer hem, tur att jag gjorde som mamma sa och tog resväskan med hjul.
Ah, sen en sak till. Jag är helt störd. Ska aldrig mer fixa träningsvärk tills jag ska åka bort.
Har haft den värsta träningsvärken på länge i låren. Och då menar jag verkligen TRÄNINGSVÄRK.
Liksom, inte ens kapabel till att gå som normalt folk, utan fick mer hasa mig fram like old people.
huuh. Sen skavsår på det. Finemang !
Men, Felicia, Tack för lyckad helg och aldrig fel med ett paraply. Oavsett användningsområde ;-)


Yeee, nu ska jag  duscha, krypa ner i soffan, äta fruktsallad och kika på Bridget Jones dagbok, perfekt avslutning på den här hektiska helgen ! Ännu bättre är att Stefan kommer hem imorn, och som jag läääääääängtat efter godingen! =)

Ciao !

image104
Men du,
du sätter höstsolen i eld.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback