wie

Kom nyss från hem från staden.
Fika med Therése, Elin, Gabriella & Felipe. Mycket trevligt, minst sagt.
Var verkligen hur längesen som helst som jag träffade Therése.
Ni är så saknade, har inte haft så kul på länge, haha.
Ni är för mysiga. Helt galet på högstadiet, hähä.
Blev även en bowlingsväng, år sen. Jag har ungefär bowlingsutvecklingen, upp som en sol, ner som en pannkaka.
mohahha. Ja, mycket bra dag i alla fall. <3

Men, innan det så dammsög jag här hemma & lagade mat, så duktig är jag.
Sen kom Stefan förbi en sväng med, huhu. Dämpy han!

Sen blir det lite träning med kidsen, ut & springa, innan det ska jag dricka snusk-medicin med, uuuusch.
Finns ju inget värre än det !
Och tonight blir det eventuellt en tur till strand eller. Så orkar jag inte & han får pallra sig hit. ;-)

Au revoir
/ Chatrine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback