tous les garcons et les filles

Tous les garcons et les filles de mon age
Se promenent dans la rue deux par deux
Tous les garcons et les filles de mon age
Savent bien ce que c'est d'etre heureux

Et les yeux dans les yeux
Et la main dans la main
Ils s'en vont amoureux
Sans peur du lendemain
Oui mais moi je vais seule
Dans la rue l'ame en peine
Oui mais moi je vais seule
Car personne ne m'aime

Mes jours comme mes nuits
Sont en tous points pareils
Sans joies et pleins d'ennuis
Personne ne murmure je t'aime a mon oreille

Mys låten !



Igår var det jättetrevligt, först hos Louise en sväng, haha, sen maxi och shoppade loss innan norrgården, där mötte Frida & jag stefan, alex & bäck. Hhahah, vilket sammanträffande =)
Men, norrgården var väl inte det roligaste, så jag,basse, axel,mumin, felicia & krillan knatade iväg till Robin =)
Där var det roligare, massa mysfolk och det var trevligt! Sen en ranglig cykeltur till kristinehamns ände för att få lite sömn.
Helt sjukt hur trött jag blir när jag somnar om efter att jag har varit vaken, ujjujj.

Men, kom nyss från stefan, eller aah, nån timme sen kanske.
Har hunnit duscha & kommit en bra bit på labrapporten. Huh. Känns inte som den roligaste helgsysslan.
Men, ska kila till mormor snart och hälsa på lite släkt som anlänt från när & fjärran.
Alltså torsby & sthlm ;-)

Have a lovely
weekend kids


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback