the botten is nådd

jaahråå, jaahrååå!

Har vart en miget bråå dag aujord'hui.
Sovmorgon till halv tio. Bättre än inget.
Rätt lugnt idag ändå. Blev även muffins & latte på stan med Frida.
Träffade på Felicia en sväng med.
->Helt överlycklig.
Blev ett mvg på franskan. wieee.
Med tanke på feting biologiprovet vi hade dagen innan så är jag såååå glad!

Satt kvar i skolan ett tag efter vi hade schluutat & väntade på schtefan.
Hann samtala med gabriella & fredrika samt lyssna på musik under lilla väntetiden ;)
Sen drog vi iväg till Freddie på te & glassfika. Även Pemmie var där !
Myyyys, alla mina favoriter. Nästan alla i alla fall.

Blev hemfärd sen, lite mys & sen träning.
Sprang med kiiids'n. yes.

& nu är jag trött & längtar efter lov & egypten.
men innan det väntar kemi inlämning & datakunskapsprov.

Godnatt /
Chatrine

om jag tappar fästet & trillar ner
ska jag klättra upp igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback