sen så spottade han ut snusen och sa; min sköna får jag lov?

Ciaaaaaoo

Måndag igen, ännu en ny veckostart. Men måste ju medge att veckorna går fort,
trots allt. Även om dom inte är världens roligaste mitt under veckan så går det bra,
sen är det helg och det är bara fööööör härligt!

Som den här helgen, blev riktigt lyckad. Hade faktiskt inte alltför höga förväntingar om jag ska vara ärlig,
med tanke på allt som har hänt var jag inte sugen på att festa.
Men, när Fredrika och Emma kom till staden, vi firade Emma med massa trevliga tjejer och fick myspys sällskap senare med så kändes allt så mycket bättre!

Sen på lördagen blev det mys med Felicia, Pillen, Emma och Fredrika + candy såklart.
Kilade runt och visade "staden" för Emma, guidningen bestod av en tur inne på coop, godislagret, parken, tullporten och dalgatan ;-)

På kvällen var det trevligt hos party-jossan!
Trevligt folk & en goodie night :-)
Dock kylig cykeltur till kristinehamns lidingö sen baraaaaa. HAHA!

Ja, igår var vi farligt slitna, kom ut i friska luften vid tre,
promenad till maxi, sen hyrde vi film, Zodiac som dampade :S
fick åka ner och byta till Beck ist. Men den var väl inget att klaga på den!

Ao, borde väl ta tag i pluggningen nu, matteprov imorn,
lär väl försöka få bättre resultat än det förra provet iallfall!

/ Chatrine

Kommentarer
Postat av: Felicia

jag kan tänka mej att du blev helt knäckt när Zodiac inte funkade ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback