loov

såå underbart !

Hittills har det varit huuur mysigt som helst.
Bör väl ändra morgonvanorna dock, går inte att sova bort halva lovet.
Har mycket att göra, haha. Nej. Men måste plugga på lovet så jag inte kommer efter som en idiot när jag ska till Egypten. Ja, var väl ungefär min lovplanering.. Nej, måste slinga håret med. Och så vill jag till Karlstad en sväng med. Oh, så trevligt.

Nu är det mys här. Farmor är här. Hon är go =)
Vi åt thai-mat & äppelkaka. Oh, exotiska blandningen ;-)
Mamma & Pappa firar även 17årig bröllopsdag. Ni är underbara !

Annars har dagen varit kanon. Bra & mysig start hos Stefan, sen hemfärd. Promenad med kusin, in på mio & träffade Louise & Frida. Hittade dom sööta tekopparna jag vill ha ! haha, sen hem igen, kollade igenom massa fotoalbum, åhh, minnen! Sen hem & träna.

och nu sitter jag här & tar det lugnt. Är så mätt.
Får bli en liten promenad sen, annars är det inget planerat för kvällen,
åh så skönt !

Trevlig kväll!

Jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback