i don't feel like dancing.

goderafton.

Vad har dagen bjudit på då?
Jo, väcktes sju av mammi, trots att jag sa halv åtta.
Men, efter lite gnäll så somnade jag om en halvtimme. Kändes dock bara som tre minuter.
 Sen så rostade jag bröd. Är helt kär. Så. Länge. Som. Vår. Brödrost. Varit. Trasig.
Så har dom äntligen köpt en ny. Och jag är överlycklig ! Haha

Hamnade i skolan vid nio. Klassråd, sen städade vi skåpen, chillade som killarna uttrycker sig.
Yes, sen läste vi på biologin med, tackar man inte nej till. Men min bok är så hemsk,
bakom stängda dörrar.
det värsta jag har läst. :-(

Sen var det håltimme, fixade klart engelskan då. samt försökte lära mig min grafritare.
Utan framgångar.

Matematik stod på schemat sedan, rätt ok. Kom ikapp the rest så är inte lika stressad inför egypten nuuuuuw ;-)
Dans sen, och herregud vad uuuuuusel jag är. Ja, får ta tag i det där nu. Kanske borde ta & träna lite hemma, om jag skulle minnas den (a)

Yey, sen var jag väl hemma en sväng, sedan kom min underbara pojkvän förbi!
Mjo, sen hade han träning & då tog jag en promenad till environiq & kikade på klubbmästerskapet i fem minuter innan jag vände hem igen & åt.

Nu sitter jag här. Borde skriva på min labrapport. Har bara fått ihop en & en halv sida.
BÖR ha två. Får fråga camilla imorn om den saken. Tror hon till & med kan mitt namn.

Nu till dagens bästa nästan tror jag. Helt, aah jag vet inte vad man säger ?!
Exiterad ? I'm SO excited, hahahah.
Varför ?
FÖR ATT PRISON BREAK BÖRJAR OM EN TIMMA !
lovely. lovely. lovely.
som jag saknat det,
som jag saknat wentworth miller.
Ohhh !

image112


Kommentarer
Postat av: Anonym

uppspelt? :P

2007-10-23 @ 19:26:01
Postat av: chatrine

dääär hade vi ordet, tack ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback