helg

godaaaaaaaaay.

Har vart riktigt duktig den här helgen tycker jag!
- I fredags började jag med biologi frågorna, sen så var jag hos Emma på kvällen,
promenad till maxi och inhandlade kvällens förnödenheter, godis & nötter. Sen blev det Idol-mys och Fredag hela veckan ;) HEEEEEEEEEEY I NEED A VISIT TO VERSACE !  Hahaha.
Men, alltid trevligt att träffa pemmie och det känns som att det var ett tag sen med. Bara sitta & prata :-)
  Sen kom Stefan förbi och vi åkte hem till honom och myste =). Nu känns det verkligen att det är vinter. Så himla kallt.
Tur att jag hade kläder efter väder då ;) moha..

Igår så fick jag ta mig i kragen ordentligt och börja plugga som en idiot.
5 Prov på en vecka. Hur tänker dom egentligen ?!

Men, kvällen spenderades hemma hos farmor, söta lilla farmor.
Pluggade biologi i 2,5 timmar samtidigt som vi kikade på Världens barn grejjen.
Men skön cykeltur hem efter allt godis ;-) Något kyligt bara.
Sen kom goodingen förbi och dampade lite.

Jao, nu sitter jag här, han åkte nyss iväg på match, yay, hoppas ni förlorar ;) HAH
Mjao, borde väl ta tag i kemin, engelskan, franskan och biologin nu.

Sociala veckan nu då.

Tjipp & hej !

Kommentarer
Postat av: emma!

honey :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback