det är toooorsdag

Godmorgon!


Har sovmorgon till 12. YES !
Fick dock släpa mig upp vid kvart i åtta för att fixa frukost till min kära pojkvän.
Maah, skapligt seg där. Men tack & lov för dom 2 timmarnas extra sömn sen, wiiee !

Ser att det spöregnar,  är inte alltför sugen på att cykla iväg om en stund om jag ska vara ärlig!
Bör skaffa ett vattentätt fett regnställ, för kids som mig.
yes.

Just det, igår var det marken, första året jag inte gick runt och strosade där.
Kan nog bero på att det var första året utan Freddie med.. :-/
Men det blev en väldigt snabb och trevlig fika med sötpotatisarna Josephine och Emma,
innan jag fick skynda vidare till varnumshälsan och få en kanyl i armen som vissa uttrycker det ;-)
Något öm efteråt, men fick smaska marknadsnougat så överlevde.
Ännu bättre var det efter cykelturen hem till Stefan, sötnooos!
Hahah, promenad till strandkiosken och lite cääändy. Yammie.

Nej, snart helg, som jag längtat!

Time to go.

the touch of your hand says you'll catch me,
wherever i fall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback