datakunskap

12. Tillkalla Ingemar.

mjoo, lyckat & lätt när lill Ior är på konferans!
Här är det panikartat. Lilla NV1 lever loppan, ingen förstår Formatera dataserier.

så får väl anta emmas utmaning:P

10 sakar om mig
1. Är du singel? Icke!
2. Är du lycklig? Ja, för det mesta!
3. Är du uttråkad? No way, Ingemar is talking.
4. Är du ledsen? Inte just nu!
5. Är du italienare? Faktiskt inte.
6. Är du gravid? inte vad jag vet. hahah, nej !
7. Är du full? troligtvis inte.
8. Är du en cooling? Coolare än snittet.
9. Är du från Irland? Från Sverige.
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? yesyes

8 saker om ditt kärleksliv
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Det gör jag!
2. Har du nånsin blivit sårad? Har jag blivit, jaa.
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? Har hänt!
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? Ja, fast nu vet han i alla fall :)
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? jaa :D
6. Har du haft en hemlig beundrare?  ingen aning. haha
7. Är du kär? Helt TOK KÄR !
8. Vill du gifta dig i framtiden? kanske!

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust? Kärlek
2. Hår eller ögon? Ögon
3. Katt eller hund? hmm..
4. Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" kompisar? Bästa vänner
5. TV eller Internet? Internet
6. Coca-cola eller Pepsi? både och !
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Beror på, nu lutar det åt det senare..
8. Pengar eller lycka? Lycka!!
9. Dag eller natt? både och! ;D
10. MSN eller mobil? Mobil 

10 "Har du nånsin..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Nej, har aldrig smitit ?:P
2. Brutit ett ben? Nej, men nästan en arm. haha. 
3. Gjort nåt du ångrar? Har jag säkert, inget jag kommer på  nu.
4. Hoppat Bungee Jump? Nej, för feg.
5. Ljugit för någon du tycker om? Ja, nån liten lögn har nog slinkit in. 
6. Ätit en hel tårta? haha, beror på storleken! 
7. Gjort bort dig offentligt? ungefär det jag är expert på.
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? neeejneej.
9. Gråtit när ett husdjur dog? Ja, det var inget litet snyft inte, storgrinar'n
10. Velat försvinna? aooh, ibland vill jag bara sjunka genom golvet ;D

13 Senaste...
1. Telefonsamtalet du gjorde? Till Fredrika
2. Telefonsamtalet du fick? Från mamma
3. Personen du va med? Fredrika just nu..
4. Roligaste grejen som hänt? Ikas bror skallade en kille !? HAHAHA
5. Personen du sms:ade? kan nog varit Felicia
6. Du va i en bil med? Pappa måste det vart 
7. Gick på bio med? Fredrika tror jag;D
8. Var och shoppade med? Fredrika, Emma, Emma och Felicia
9. Du kysste? Stefan :)  
10. Du skrev till på myspace? Har ingen.. 
11. Du kommenterade? Jag vet inte  
12. Du tillbringade natten med? Stefan inatt :)
13. Du kramade? Stefan där med!

nu blire simning, pysssssssssssssssshej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback