blod

Hellu..

Sitter här med den otroliga matematiken, åhh, så jobbigt. Sliter ihjäl mig.
Känns liksom inget vidare att behöva plugga på lovet, men eftersom att vi ska bort nästa vecka så får jag väl lov till det.

Annars så har jag vart med Stefan idag, kollade på mysfilm igår, haha, fortsatte idag på den, tröttaste laget igår.
Yes hörrni, sen promenad hem i det ruskiga höstvädret, lite mat och sen...haha, klippte klorna på min stackars lilla kanin, haha. Hälften så gammal som mig & still alive. Ja, stackars liten alltså, Stefan höll ju på att klippa av halva tassen, bara sprutade blod. Tackars ninen ;-)
Men han lever ;-)

Nu så ska jag snart iväg till farmor & hälsa på lite tänkte jag,
sen ikväll blir det mys med emma & co.
Tänkte fixa nån riktigt mysig skräckis. ;-)



Trevlig onsdagskväll :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback