you are always on my mind

afternoon!

Sitter och författar en novell nu. Går inte helt enligt förväntan. Mina idéer är inte dom bästa,
so " nej där försvann vårt nobelpris". hihi. Attans, blir iallafall inget i litteratur för min del.
Troligtvis inte heller i kemi efter gårdagens prov.

Tycker synd om Yvonne, ingen vill ju bryta armen. Krya på dig nu ! :-)

Annars så har det varit en goodie dag tycker jag, världens bästa start med mys med min favorit & sovmorgon.
Finns inget bättre ju! Mitt humör blev dock lite sämre när jag insåg att det regnade. Och datakunskapen drog ner det till botten, men nu är jag pigg & peppad på att träna en sväng. Insåg precis även att det är helg snart med.
Planera att sjunga lite singstar med Frida, Louise & Felicia imorn med tror jag. Vooore kul, speciellt med mina sångkunskaper ;-)

/chatrine
I'm so happy that you're mine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback