ohoh, ni dansar inte lika bra som sjömän.

ok, ladies, ni har ganska snygga ben
men ni dansar inte lika bra som sjömän
.

Tjenatjenaaaa!

Idag tycker jag att jag har tagit vara på dagen rätt så duktigt bra.
VIlket innebär, uppstigning tio. Eller, drog oss väl ungefär en halvtimme till.
Sen frulle, och ut i naturen, skogsvandring & svampplockning ute i sandfallsskogen.
Njet, kunde vart så. Men blev en sväng till Coop & handlade lite åt farmor,
tänk att det finns så många olika ostar. Herregudars. ^_^
Gäller även olika värktabletter. Helt sykt.

Kom iväg dit, blev lite fika där & sen en tur till stan igen,
träffade ungefär halva släkten där. Haha.

Kom hem till moi sen, åt lite lunch, sen åkte vi till mormor, haha.
Bosse var där med, wie. Stora släktbesökar dagen detta ;-)
Fika igen, kaffe utan mjölk. Yammie, men jag lär mig. haha.

Sen, hemma nu. Funderar på att ge mig ut i kylan för en liten springtur,
men inte alltför lockande att springa runt på vägarna & springa ensam i skogen får jag inte.
ATTANS! Jag som var så sugen på att springa. ;-)
Mys hemma ist, kan ju hjälpa mammie med maten så hon blir lücklig.

Åhh, saknar dig så.
Vill att du ska flytta hem igen,
allt var så mycket bättre då.
Du & jag mot världen ;-)

image116


Kommentarer
Postat av: Fredrika

Vi slåss alltid tillsammans, spelar ingen roll vart i världen vi är. Det är alltid vi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback