när du är med mig behöver du iallafall inte vara träd

wie, sitter i luren med min kära Freddie.
Vill att hon ska komma hem NU!
Saknar dig så honey. <3

Men annars så är det skönt med några extra dagars ledighet.
Har bara tagit det lugnt med Stefan idag, var nere på stan en sväng med,
passade på när han var på synundersökning & sen så kikade vi på glasööögon till honom.
Sen åt vi pannkakor hemma. Haha ! ;-)

Nu ska jag snart iväg till träningen, jeeezluiiiz har ju seriös träningsvärk i vaderna från i lördags fortfarande.
Var nog på grund av kittykittykitty. hahaha. Eller vad tror du emma ? ;D
Haha, just det, ska ju hem till goding & inviga nya bädden sen HAHAH.
ja, tolka det som ni vill.

HEEY, what's the big idea.
Ohhh ey yo MIKA !

Kommentarer
Postat av: felicia

du vet hur jag tolkar det ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback